ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ: "ΛΙΓΗ ΝΤΡΟΠΗ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ κα ΚΑΓΙΑΛΗ..."


ΣΚΛΗΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ "ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ" ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΖΑΜΑΝΗ...







Η πτυχιούχος της σχολής «Ζαμάνη» κ. Καγιαλή

Η κ. Καγιαλή, με την ολοκλήρωση της θητείας της ως Προέδρου της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής, δημοσιοποίησε μια επιστολή απολογισμού όπου ομολογεί ότι η Σχολική Επιτροπή ήταν για εκείνη ένα σχολείο’’. Αδυνατεί να αντιληφθεί (ακόμα) ότι στη «Σχολή Ζαμάνη» μαθαίνει κανείς την τέχνη της παραπλάνησης και συνάμα γίνεται αντικείμενο χειραγώγησης. Θύτης και θύμα την ίδια στιγμή.Δυστυχώςη κ. Καγιαλή αποφοίτησε από αυτό το σχολείο’’ με άριστα. Γιατί αλλιώς είναι δύσκολο να εξηγηθούν όσα λέει, από τα οποία αναφέρουμε ενδεικτικά έξι σημεία.

1. «Παραλάβαμε στην κυριολεξία καμένη γη». 
Όχι κ. Καγιαλήη φωτιά συνέβη επί των ημερών σας. Εσείς (και ο προκάτοχός σας κ. Χρονόπουλος) δεν φροντίσατε να διασφαλίσετε τα αρχεία πριν τη φωτιά, όπως σας υποδείχθηκε από δημοτικούς συμβούλους και τα αφήσατε εκτεθειμένα χωρίς κανένα μέτρο ασφαλείαςΌπως ακριβώς παρατήσατε και τα «αποκαΐδια», αφύλακτα επί μήνες, εκτεθειμένα στον καθένα που μπορούσε να αφαιρέσει ή να προσθέσει ότι ήθελεΕσείς - και κανείς άλλος είστε οι υπεύθυνοι για την «καμένη γη». 
2. «Καθιερώθηκε ετησίως ο χρωματισμός των σχολικών μονάδων» 
Κάνετε λάθος κ. Καγιαλήήταν η δική μας διοίκηση που τον καθιέρωσε και τον ενέταξε στο ετήσιο Τεχνικό Πρόγραμμα, για να γίνεται από τον Δήμο, με ενιαίο διαγωνισμό, εξοικονόμηση χρημάτων και έλεγχο του αποτελέσματος από την τεχνική Υπηρεσία. Και όχι με απευθείας αναθέσεις (και μάλιστα στους ίδιους εργολάβους!) χωρίς καμιά τεχνική περιγραφή και χωρίς έλεγχο κατά την παραλαβή. Αυτά είναι δικά σας «ήθη και έθιμα» και για αυτό δεν δώσατε ποτέ αναλυτικό λογαριασμό στο τέλος κάθε χρονιάς, για το τι έγινε συνολικά και τι πληρώθηκε.
3. «Έγινε μία μεγάλη προσπάθεια να εξοπλιστούν τα σχολεία με όλα τα σύγχρονα εποπτικά μέσα (πίνακες μαρκαδόρων, διαδραστικοί πίνακες, Η/Y, προβολείς κ.α.).
Αλήθεια κ. Καγιαλήπόσους διαδραστικούς πίνακες αγοράσετε επί θητείας σας; Γιατί από όσο γνωρίζουμε, όπου υπάρχουν αυτοί και οι προβολείς, είναι από χορηγίες γονέων και εταιρειών ή από κονδύλια του Υπουργείου. Έτσι δεν είναι;
4. «Πετύχαμε την αύξηση του ποσού χρηματοδότησης για τον καθαρισμό των σχολικών μονάδων μετά από πολύ προσπάθεια».
Δηλαδή η αύξηση που έδωσε το ΙΝΕΔΙΒΙΜ σε όλα τα σχολεία της χώρας ήταν αποτέλεσμα «δικών σας διεκδικήσεων» κ. ΚαγιαλήΛίγη σεμνότητα δεν βλάπτει.Αν θυμόμαστε όμως καλά, οι καθαρίστριες πήραν τελικά λιγότερα χρήματα, αφού δεν περιλάβατε το εμβαδό των αιθουσών του ολοημέρου στην αποζημίωσή τους; Οπότε, μπορείτε να μας εξηγήσετε πού πήγε η διαφορά από την αυξημένη επιδότηση του ΙΝΕΔΙΒΙΜ μέχρι τις μειωμένες παροχές στο προσωπικό; Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί. 
5. «Είχαμε να κάνουμε με μηνύσεις και πορίσματα ορκωτών ελεγκτών».
Όχι κ. Καγιαλήεσείς ήσασταν που κάνατε τις μηνύσεις! Οδηγήσατε μάλιστα πάνω από 50 πρώην μέλη των Σχολικών Επιτροπών στον Εισαγγελέα για έγγραφες εξηγήσεις, αλλά «ξεχάσατε» να μηνύσετε το μόνο πρόσωπο που παραδέχθηκε την ενοχή του, τη λογίστρια της Δευτεροβάθμιαςγιατί ο Δήμαρχος ήθελε να την «αξιοποιήσει» πολιτικά. 
6. «Είδα με μεγάλη λύπη και έκπληξη τις πολιτικές σκοπιμότητες που υπάρχουν μέχρι και σε θέματα που αφορούν τα σχολεία»
Τότε γιατί επιτρέψατε την εκ των προτέρων διαπόμπευση της πρώην Προέδρου κ. Μήλα, χωρίς καν να την καλέσετε σε εξηγήσεις; Γιατί στηριχθήκατε στο προκάτ πόρισμα της ιδιωτικής εταιρείας ορκωτών λογιστών (όπου ανατέθηκε απ’ ευθείας ο έλεγχος), χωρίς να λάβετε υπόψη το αντίστοιχο πόρισμα του εισαγγελικού εμπειρογνώμονα,; Και τελικά, γιατί επικροτήσατε την απαράδεκτη απόκρυψη του δεύτερου πορίσματος από τα μέλη της Επιτροπής, όταν ήταν να αποφασίσουν για την αγωγή εναντίον της κ. Μήλα, μόνο και μόνο επειδή το δεύτερο δεν εξυπηρετούσε τις επιθυμίες και τις ήδη διαμορφωμένες πεποιθήσεις σας;Και έχετε το θράσος να μιλάτε για πολιτικές σκοπιμότητες; Λίγη ντροπή δεν βλάπτει κ. Καγιαλή

Ειλικρινά, θα μπορούσαμε να αναφέρουμε πολλά ακόμα και το συμπέρασμα θα ήταν το ίδιο. Η κ. Καγιαλή ενεπλάκη σε μια υπόθεση χειραγώγησης των Σχολικών Επιτροπών από τη δημοτική αρχή. Αρχικά ως θεατής, κατόπιν ως θύμα και τέλος ως θύτης. Στη διάρκεια της θητείας της υπέπεσε σε πολλά ατοπήματα, για τα οποία έχει κληθεί αρμοδίως για εξηγήσειςΕκεί όμως, το «πτυχίο» και οι «δάσκαλοί» της μάλλον δεν θα την βοηθήσουν και τόσο. Η περίπτωσή της αποτελεί έναδυσάρεστο, αλλά χρήσιμο μάθημα για τους κινδύνουςχειραγώγησης και αφομοίωσηςπου παραμονεύουν τους φιλόδοξους και ανυποψίαστους νέους πολιτικούς

Γραφείο Τύπου Ενωτικής Πρωτοβουλίας Δήμου Διονύσου