Κωστής Κουριδάκης: Πρόταση κυκλοφοριακής ρύθμισης για τον παράδρομο

ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ – ΠΑΡΑΚΑΜΨΗΣ ΠΑΡΑΔΡΟΜΟΥ
Η παρούσα αφορά την προσωρινή κυκλοφοριακή ρύθμιση που πρέπει να γίνει λόγω των έργων της περιφέρειας και την διακοπή κυκλοφορίας στον παράδρομο της Εθνικής οδού. Με την πρόταση αυτή επιθυμούμε να συμβάλουμε στην καλύτερη δυνατή λύση για την εξασφάλιση της ομαλής κυκλοφορίας των οχημάτων, προκειμένου ο Δήμος μας και ιδιαίτερα η Δ.Κ. Αγ. Στεφάνου να έχει την λιγότερη δυνατή επιβάρυνση.
Συνοπτική περιγραφή
Εκτιμούμε ότι ο παράδρομος για κάποιο χρονικό διάστημα θα κλείσει και στις δύο κατευθύνσεις. Με αυτό το δεδομένο είναι αναπόφευκτη η ταλαιπωρία και το αδιέξοδο που θα προκύψει αν διακοπεί η κυκλοφορία από την Κρυονερίου, όπως το διαπιστώσαμε προ καιρού. Έτσι επειδή αναπόφευκτα πρέπει να οδηγηθεί ο κυκλοφοριακός φόρτος στην Τραπεζούντος, θα πρέπει να είναι όσο πιο μακριά από το κέντρο και κυρίως μετά το 2ο Δημοτικό σχολείο.
Με αυτά τα δεδομένα, ο παράδρομος μπορεί να κλείσει, στην κατεύθυνση προς Καπανδρίτι στο ύψος της οδού Παύλου Μελά στην οποία θα εισέρχονται τα οχήματα προς την Τραπεζούντος. Η οδός Παύλου Μελά από την Κων/νου Παλαιολόγου μέχρι την Τραπεζούντος θα πρέπει να μονοδρομηθεί και να απαγορευτεί η στάθμευση.
Τα οχήματα που έρχονται από Καπανδρίτι και κινούνται στην οδό Τραπεζούντος, αντί του παράδρομου, θα εκτρέπονται προς αυτόν στην οδό Σινώπης, θα συνεχίζουν μέχρι την οδό Κων/νου Παλαιολόγου όπου θα ακολουθούν υποχρεωτική αριστερή πορεία προς Παύλου Μελά και στην συνέχεια με δεξιά πορεία θα βγαίνουν στον παράδρομο.
Η οδός Σινώπης θα πρέπει να μονοδρομηθεί και να απαγορευτεί η στάθμευση. Στο τμήμα της οδού Παύλου Μελά όπου η κυκλοφορία θα είναι διπλής κατεύθυνσης θα χρειαστεί επιπλέον μέτρα σήμανσης αλλά είναι μικρού μήκους και στο σημείο αυτό έχει ικανό πλάτος και καλή ορατότητα λόγω της μη ύπαρξης κτηρίων.
Η σήμανση ρύθμισης της κυκλοφορίας κατά την διάρκεια εκτέλεσης του έργου, θα πρέπει να ακολουθήσει αυστηρά τις αρχές της σήμανσης οδών, δηλαδή θα παρέχει την έγκαιρη και σταδιακή ενημέρωση των κινούμενων οχημάτων στον παράδρομο καθώς και στις συμβάλλουσες οδούς. Επίσης θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα από την τροχαία ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής να υπάρχει αστυνόμευση και έλεγχος εφαρμογής των μέτρων.
Κωστής Κουριδάκης
Πολιτικός μηχανικός ΕΜΠ

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ