ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Αυτά είναι όλα τα έργα στην ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ

Βρείτε πιο κάτω την αναλυτική λίστα με τα έργα ανά Δήμο.

Το ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο των αναγκαίων υποδομών σε κάθε επίπεδο για την Αττική, παρουσίασε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, σε εκδήλωση που διοργάνωσε στα Σπάτα η ΟΜ ΣΥΡΙΖΑ Σπάτων Αρτέμιδας και η ΝΕ Ανατολικής Αττικής.

«Σήμερα μιλάμε για το αύριο, για το μέλλον» είπε ο Χρήστος Σπίρτζης μιλώντας στην κατάμεστη από πολίτες αίθουσα, και εξαπέλυσε επίθεση στον Κυριάκο Μητσοτάκη και τη ΝΔ για το πρόγραμμα υποδομών που παρουσίασαν πριν λίγες ημέρες.

ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΠΑΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΑΙ ΝΔ. ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ , ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΝΑΣ ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ

Η ΝΔ και ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν βρήκαν να πουν ούτε μία λέξη για την Ανατολική Αττική σημείωσε ο Υπουργός. Ούτε μία λέξη για τις απαραίτητες επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Λαύριο, Ραφήνα, Δυτική Αττική, τη συνδεση με την Λ. Κύμης. Τίποτα. Ούτε μία λέξη. Αναφέρθηκαν μόνο στο τμήμα Κατεχάκη – Βουλιαγμένη, συνέχισε ο κ. Σπίρτζης αποδομώντας πλήρως το πρόγραμμα της ΝΔ, γιατί η επιλογή τους δεν είναι οι πραγματικές κοινωνικές ανάγκες, αλλά ο ένας επενδυτής.
Δεν τους νοιάζει η επέκταση σε Λαύριο και Ραφήνα γιατί αφορά τους πολίτες, κατέληξε ο Υπουργός και σημείωσε με νόημα: «Ας κοιτάξουν και λίγο από εδώ. Εμάς μας ενδιαφέρουν οι πολλοί…»
Σε ό,τι αφορά στο έργο του Ελληνικού ο κ. Σπίρτζης απευθυνόμενος στη ΝΔ και την κριτική που ασκεί υπογράμμισε σκωπτικά «Ας πουν μια λέξη στον επενδυτή να ξεκινήσει και στο Ελληνικό».

«ΠΕΤΥΧΑΜΕ ΠΟΛΛΑ, ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ»

Το όραμά και το σχέδιό μας, όπως ο πρωθυπουργός Α. Τσίπρας έχει υπογραμμίσει σε κάθε ευκαιρία, είναι η δίκαιη ανάπτυξη , υπογράμμισε ο κ. Σπίρτζης και συνέχισε λέγοντας ότι η αρχή αυτή διαπερνά το το αξιακό σύστημα αυτής της κυβέρνησης. Και αυτό το σχέδιο δεν μπορεί ποτέ να προκύψει από «σοφούς» σε κλειστά γραφεία, αλλά μέσα από εξαντλητικό διάλογο με τις ίδιες τις κοινωνίες και τους φορείς τους. Όπως και έγινε με τα αναπτυξιακά συνέδρια σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Στις εκλογές τόνισε ο κ Σπίρτζης ο πολίτης καλείται να επιλέξει ανάμεσα στις δυνάμεις της προοδευτικής συμμαχίας και της αριστεράς από την μια και στις δυνάμεις του Νεοφιλελευθερισμού και της Ακροδεξιάς από την άλλη . Το δίλημμα των εκλογών του φθινοπώρου θα είναι Αλέξης ή Μητσοτάκης. Στα τέσσερα χρόνια της διακυβέρνησης μας παλέψαμε και πετύχαμε πολλά και στην δεύτερη τετραετία με τον Αλέξη Τσίπρα πρωθυπουργό θα πετύχουμε πολύ περισσότερα .Για μας πρώτη προτεραιότητα έχουν οι απλοί άνθρωποι εκείνοι που έμειναν άνεργοι , τα νέα παιδιά που έφυγαν στο εξωτερικό .Αυτοί είναι στο επίκεντρο της πολιτικής του Αλέξη Τσίπρα όταν μιλά για δίκαιη ανάπτυξη.

ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΎΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΧΩΡΊΣ ΚΑΡΈΚΛΕΣ , ΕΞΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΥΚΛΩΜΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΙΑΝ ΙΔΙΟΤΥΠΗ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ.

Ο «εφιάλτης» του παλαιοκομματισμού είπε ο κ. Σπίρτζης στην ομιλία του, είναι ότι επιτέλους η χώρα μετά από 10ετίες απέκτησε με αυτήν την κυβέρνηση, Στρατηγικό Σχεδιασμό Υποδομών και Μεταφορών και επεξεργασμένο Εθνικό σχέδιο στρατηγικών και στοχευμένων έργων που έχει ανάγκη η χώρα και οι τοπικές κοινωνίες. Με σχεδιασμό, παρακολούθηση και προτεραιοποίηση. Τελείωσε το ο κάθε υπουργός κάνει ό,τι θέλει, όποτε θέλει και όπως θέλει. Τελείωσαν οι λογικές των «Μαυρογιαλούρων».
«Κατανοούμε τον πανικό του παλαιοκομματισμού» τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών , «δεν μπορούν να αντιληφθούν τον εαυτό τους έξω από ένα κύκλωμα εξουσίας που λειτουργούσε επί χρόνια κι εξυπηρετεί ένα ιδιότυπο ολιγαρχικό σύστημα».

ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΩ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ

Με ποια λογική σχεδίασαν την παραχώρηση της Αττικής Οδού, και γιατί δεν έγιναν οι επεκτάσεις; Σχεδίασαν την Ιόνια χωρίς να συνδέεται με τις πόλεις. Όπως και ο Ε-65 , έργο «τυφλό» χωρίς να προβλέπεται καμμία σύνδεση με πόλεις ή λιμάνια. Γιατί? Γιατί τους ένοιαζε μόνο ο επενδυτής. Καθυστερήσεις, πανωπροίκια, 1,2 δις ευρώ «χαμένα» στους αυτοκινητοδρόμους, μειώσεις φυσικού αντικειμένου των έργων, όπως αποκάλυψαν τα Ευρωπαϊκά οργανα ελέγχου για την περίοδο των κυβερνήσεων του παλαιοκομματισμού. Και βέβαια όλα αυτά τα έμαθαν στις πλάτες του Ελληνικού λαού που πλήρωνε για χρόνια τα σπασμένα.
«Θέλω να τους δώσω συγχαρητήρια που δεν μας αφήνουν να ξεχάσουμε τα εγκλήματα που έκαναν στις συγκοινωνίες και τις υποδομές» κατέληξε ο κ. Σπίρτζης.

ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΩΝ . ΩΡΩΠΟΣ, ΛΑΥΡΙΟ ΡΑΦΗΝΑ, ΑΛΙΜΟΣ, ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ, ΒΑΡΚΙΖΑ, ΑΙΓΙΝΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Εκτενή αναφορά στο σχέδιο της ανάπτυξης αδειοδοτημένων Υδατοδρομίων σε ολόκληρη τη χώρα έκανε ο Υπουργός Υποδομών σημειώνοντας ότι το σχέδιο προχωράει ταχύτατα, ώστε να γίνουν μοχλός τουριστικής και οικονομικής ανάπτυξης για τους Δήμους και τις κοινωνίες.
Η Αττική θα αποκτήσει σε πρώτη φάση υδατοδρόμια σε Ωρωπό, Λαύριο, Ραφήνα, Άλιμο, Αγ. Μαρίνα, Βάρκιζα, Αίγινα.
«Κάποιοι είχαν φροντίσει να δεσμεύουν εκτάσεις σε λιμάνια της χώρας , ως αποθήκες με ευτελές τίμημα, για να πουλήσουν μετά ακριβά τις άδειες. Αυτό τελείωσε. Εμείς δεν «πουλάμε» άδειες» τονισε εμφατικά ο κ. Σπίρτζης.

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΣΤΟΥΣ ΟΜΟΡΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ

Ο υπουργός υποδομών ανακοινώσε στους κατοίκους των Σπάτων και της ευρύτερης περιοχής της Μεσογαίας ότι μετά τις δημοτικές εκλογές θα θέσει θέμα αντισταθμιστικών ωφελημάτων από την λειτουργία του αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος. Ανέφερε μάλιστα ότι η σύμβαση για το αεροδρόμιο Καστελίου στην Κρήτη προβλέπει την απόδοση του 2 τοις εκατό του τζίρου του αεροδρομίου για αντισταθμιστικά στους κατοίκους της περιοχής.

ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΑΔΕΙΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ: «ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΥΠΟΧΩΡΉΣΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΧΙΛΙΟΣΤΟ»

Ανυποχώρητος στο θέμα της οδικής εκπαίδευσης και της αλλαγής του τρόπου εξετάσεων για τα διπλώματα οδήγησης δήλωσε ο κ. Σπίρτζης σημειώνοντας εμφατικά: «δεν πρόκειται να υποχωρήσουμε στην εφαρμογή του νόμου για τις άδειες οδήγησης ούτε ένα χιλιοστό. Δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να θυσιάσουμε την οδική παιδεία γιατί κάποιοι θέλουν να βγάζουν λεφτά από παρακυκλώματα» . Παρέθεσε δε αναλυτικά παραδείγματα της δρασης παρακυκλωμάτων όπως στην Κέρκυρα όπου συμμετείχαν όλες οι σχολές, τη Λαμία όπου το κύκλωμα έδινε διεθνή διπλώματα, ενώ στο σπίτι της εγκεφάλου της «επιχείρησης» βρέθηκαν 500.000 ευρω μετρητά… Έδωσε τα εύσημα στη Ρ. Δούρου για την αποκάλυψη και διάλυση κυκλώματος διαφθοράς που δρούσε στην Αττική, ενώ παρουσίασε και τις εκπαιδευτικές δράσεις της πολιτείας στα σχολεία για την οδική συμπεριφορά με βιβλία, διαδραστικά ηλεκτρονικά συστήματα , πλατφόρμες κ.α.

ΑΛΛΑΖΕΙ Ο ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ. ΝΕΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΑΕΡΙΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ. ΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ.

Οι αστικές συγκοινωνίες μετά από χρόνια εγκατάλειψης μπαίνουν σε νέα εποχή. Όπως ανακοίνωσε ο Υπουργός Υποδομ’ών και Μεταφορών προχωρά ο διαγωνισμός για την προμήθεια και συντήρηση 100δων νέων λεωφορείων που θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Οχήματα νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας , ηλεκτρικά και αερίου , ενώ επανέλαβε ότι θα αλλάξουν όλα με το νέο σχεδιασμό και το ηλεκτρονικό αναλογικό εισιτηριο.
Δεν μπορεί να τα ΚΤΕΛ να συνεχίζουν να τερματίζουν στο Π. Αρεως επειδή κάποιοι δεν θέλουν να μειωθούν τα εισιτήρια, υπογραμμισε.

Ο κ Σπίρτζης ανέφερε ότι πολλά από τα υδραυλικά και αντιπλημμυρικά έργα έχουν τεθεί σε τροχιά υλοποίησης σε ολόκληρη την Αττική .Τέλος χαρακτήρισε ντροπή για την Ανατολική Αττική το θέμα της αποχέτευσης υπογραμμίζοντας ότι και στον τομέα αυτό έχουν σχεδιαστεί και υλοποιούνται σημαντικά έργα από την περιφέρεια και την ΕΥΔΑΠ .

ΕΛΕΥΣΙΝΑ – ΘΗΒΑ ΥΛΙΚΗ. ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ

Αναφερόμενος στην εξαγγελία της ΝΔ για το οδικό έργο Ελευσίνα – Θήβα- Υλίκη, ο κ. Σπίρτζης σημείωσε ότι έχει δίκιο η Ρ.Δούρου ότι το έργο ήδη εκτελείται και άφησε να εννοηθεί ότι επιφυλάσσει δυσάρεστες εκπλήξεις στη ΝΔ καθώς όπως είπε «τις επόμενες ημέρες θα εξηγήσω δημόσια τι προτείνουν και γιατί και ποιοι εξυπηρετούν μεγαλοεργολάβους και ποιοι το κοινωνικό σύνολο».

ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ ΒΑΡΕΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ «ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ» ΑΝΤΙΔΡΆΣΕΙΣ

«Δεν πρόκειται να κάνουμε εκπτώσεις στην ασφάλεια και τη ζωή του πολίτη και των παιδιών μας» ήταν το αυστηρό μήνυμα που έστειλε ο κ. Σπίρτζης , τοποθετούμενος στην απόφαση της κυβέρνησης να απαγορεύσει την κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο. «Φωτογράφισε» ευθέως πολιτικά και άλλα συμφέροντα που αντιδρούν, αδιαφορώντας για τις συνέπειες. Αντιδρούν ΝΔ και ΚΙΝΑΛ, ο Δήμαρχος Ασπροπύργου και οι ιδιοκτητες αποθηκευτικών χώρων. Γιατί άραγε αναρωτήθηκε ο Υπουργός.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΛΙΣΤΑ ΕΡΓΩΝ ΑΝΑ ΔΗΜΟ

 

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ